منوی دسته بندی
ثبت نام/ورود

چگونگی انتخاب میز جلو مبلی مناسب

برای انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب باید نکات زیادی را در نظر گرقت از جمله :

  •  ابتدا نیاز ها و خواسته های خود را از میز مورد نظر خود مشخص کنید. ببینید که میز مد نظرتان باید چه ملاک هایی داشته باشد .
  • برای اینکه میز جلو مبلی مناسبی داشته باشید بهتر است آن میز متناسب فضای مورد نظر شما باشد یعنی ویژگی میزی که قرار است روی آن غدا بخورید با ویژگی میزی که تنها حکم قرار گرفتن جلوی مبلمان را دارد فرق کند. میزی که  قرار است روی آن غذا هم خورده شود باید پهن و گوشه دار باشد تا بشقاب ها نیوفتند .
  • برای انتخاب میز جلو مبلی مناسب به متراژ فضا توجه کنید و میزی متناسب با مساحت خود انتخاب کنید. اگر فضای منزل شما کوچک است بهترین انتخاب برای شما زمانی که بچه کوچک ندارید و از میز برای کاربرد های مختلفی استفاده نمی کنید ، میز های شیشه ای می باشد.
  • ارتفاع میز  مناسب باید به گونه ای باشد که هم اندازه ی ارتفاع سطح نشیمن مبلمان شما و یا کمی از آن بلندتر باشد تا به هنگام پذیرایی استفاده از آن برای مهمان ها راحت باشد.
  •  

    نکته پایانی و مهم

    مقاومت و دوام میز بسیار مهم  است .اگر به دنبال یک میز با زیبایی و اصالت هستید میز های چوبی به علت چوب به کار رفته در آن بهترین انتخاب می باشند ولی چون چوب دارای قیمت زیادی می باشد به طبع قیمت این میز ها کمی زیاد است .می توانید به جای آن از میز های ام دی اف که دارای مقاومت و قیمت مناسبی هستند نیز استفاده کنید .

امیدواریم با درنظر گرفتن این نکات که ساده به نظر می رسند ولی بسیار در انتخاب شما تاثیرگذارند میز مناسب فضای خود را انتخاب کنید .

شما می توانید با مراجعه به سایت طرحی برای زندگی و با کمک گرفتن از همکاران  ما در مجموعه بهترین انتخاب خود را انجام داده و از خرید خود احساس رضایت کامل را داشته باشید.

در اینجا می توانید انواع مدلهای جدید میز جلو مبلی را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *